nedelja, 16. december 2007

Fotkanje

Spet sm mela dan, ko sm se igrala z digitalcem..
www.SlikoMat.com
Najprej sem postavljala christmas tree..=)..in slikala okraske na jelki..
..tale sonček mi je najlepši...
www.SlikoMat.com
..tud bobenčke mamo obešene:
www.SlikoMat.com
..no tole so pa čokoladne kroglice z medvedki...
www.SlikoMat.com
Pod jelko..morajo biti seveda tudi jaslice, ki sm jih nardila sama 4leta nazaj...
www.SlikoMat.com
..No..k jaslicam pa seveda sodijo tudi ovce(slikane za mojo Čumpo)..torej..čumpasta ovca(i like it)...
www.SlikoMat.com
..Pa še ovčji pogled(kot Mika)..
www.SlikoMat.com
..in še moja Mika..
www.SlikoMat.com
..Seveda, še nisem imela dovolj, zato sem odpketala pred hišo, kjer je padal snegec..
www.SlikoMat.com
..ki je že pokril tla..
www.SlikoMat.com
..Tomažev avto..
www.SlikoMat.com
www.SlikoMat.com
..veje..
www.SlikoMat.com
www.SlikoMat.com
www.SlikoMat.com
..Kristalne snežinke..
www.SlikoMat.com
..pa so domov privabile celo našega potepuškega Happy-a..
www.SlikoMat.com
Zamrzjena sem se dpravila nazaj v hišo..
www.SlikoMat.com
..Mika mi je dala lupčka za lahko noč..
www.SlikoMat.com
..in že sem odšla sanjam na proti..
www.SlikoMat.com

6 komentarjev:

bloodi pravi ...

Pa smrekco morš na božičn večer postavt ne zdej noooo :D

Petra. pravi ...

Ija priznam, da je lepš takrat skupej z družino postavlat pa to..ampak..dandanes je to sam v filimih=)

Tadej pravi ...

B&W so res lepe slike
jst uporablam Canon S2 in S5.

Anonimni pravi ...

mala..lepoo<33 hihi..čumpy loves ya veri mač:) muaa**

bloodi pravi ...

ja ba božični večer nismo doma z družino ampak v gostilni s prijatelji (A) :DDD

Petra. pravi ...

ija..ponavad sm bla res s familijo.sam letos bom pa z mojo čumpo<3 ijej