ponedeljek, 3. marec 2008

Ponedeljek, dan po počitnicah


Tako..počitnic je konec..spet se je začela praksa..tokrat jo mamo na interni(grozna bolnica-tam sta mi umrla babica in dedek)..Smo v 3.nadstropju..da gor pridš moraš prehodt miljon stopnic..oddelek je Nefrološki(ljudje z ledvičnimi obolenji)..Sicr mi je blo bedno it na ta oddelek..vendar smo baje najbol pridna skupina in nas mentorca zelo pohvali..(tko kot vse druge mentorce)..Delo je luštno..ljudje so prijazni..nekateri zelo ubogi(nepokretni s katetri in infuzijami)..zto smo pa tam, da jim pomagamo..Sicr pa..dons sm šla tud k svetovalni elovki in pomočnici ravnateljice..glede maturitetnega tečja..in mi prvajo(predvsem pomočnica ravnateljice), da naj grem na medicino..tko da..vrjetno bom res šla poskust..upam d mi uspe..
Jutr me čaka ob 11ih, to se prav po praksi 12.ura vožnje...tako da se izogibajte cest v novem mestu ta čas..=)

Ni komentarjev: