nedelja, 6. januar 2008

Fotkanje

Bilo mi je spet dolgčas..doma ni bilo nič za počet..Odpravla sm se spet k teti v sosednjo hišo in uzela s sabo fotoaparat..no tud slikat se mi ni dalo..uglavnm..lena sm bla..par slikc je pa le nastalo..
Najprej sm Ano naučila kko se obnaša , če jE EMO..=) -morm rečt..d ji gre kr dobr..ampak ona NI in NE BO emo!=)
www.SlikoMat.com

Nato sm šla v sobo do Mance..kot vedno..je tud tokrat spala..=) Angelček moj..
www.SlikoMat.com

Ker je Manca spala..sem se odločila, da grem kr domou..in an poti domou(10 metrov seveda) je nastalo še nekaj zimskih slikc..
www.SlikoMat.com

www.SlikoMat.com

www.SlikoMat.com

www.SlikoMat.com

No to je to..Ta čas je bol k ne mrk glede slik=)..
Ps: Bliža se moj 18. roj. dan...še 9dni..waw..blush

1 komentar:

Anonimni pravi ...

lool..ana je emo:P hahaha:D a dj ne noo..boga:D drgac pa lepe slikce..kot ti moja čumpasta Pitra:**